Last for me

Hej på er
Mår sjukt dåligt just nu, Mitt huvud sprängs och min hals är helt trasig. Har ångest och vill bara gråta. Allt känns förjävligt just nu. Vill ha någon vid min sida som kan krama om mig och säga att allt ska bli bra. Alla andra är liksom ute och har kul! Är också sjuk irriterad på ett cp som jobbar här! kan hon behandla mig som om jag vore sexton och inte tre? Åh vill bara här ifrån nu! aja ska hoppa in duschen men men godnatt på er kära läsare!



Min söta björn jag fick av mickis!



Det står: det spelar ingen roll om det tar lite längre tid..
eller om det går med raska steg..
Bara det går frammåt.
Så jävla gulligt kort!



Lite smått och gott! min tv är dock hemma hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0