Ny vaken

Godmrgon! gud Nu har jag sovit bort hela dagen känns det som, det var länge sen jag sov så här länge men det var väldigt skönt. Sista dagen på lovet idag då:( känns hämskt! fan vad tiden flyger iväg nu för tiden.
Idag är det plugg som gäller, har sjukt mycket som ska vara klart tills på måndag och jag har inte ens börjat.. typiskt mig. Får väl försöka hinna klart med det viktigaste i alla fall. Kanske tar en sväng förbi torvalla och kollar på träningen också, var ett tag sen sist.. Aja om jag ska hinna något är det bäst att jag sätter igång nu, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa, jag är ert största fan! Undrar vad ni tycker om den där bella (wihlborg).. Verkar vara en sjukt cool tjej!

2010-11-07 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0