Om oss som personer


Det var några som ville att vi skulle skriva om oss själva som personer osv, så tänkte att vi kunde göra det!

Sophie Collin Folkeryd

Jag sophie har ganska höga krav på mig själv, vilket är både dåligt och bra, Dock har jag på sistonde gett upp ganska mycket då jag inte haft ork att plugga eller gå i skolan osv. Annars är jag ganska blyg när det gäller nya människor. Är väldigt osäker på mig själv. Jag har inte någon speciell humor, haha jag är inte den som håller i skämten vill säga.. Jag älskar att umgås med mina vänner och att tärna, vilket jag dock inte får för tillfället pågrundav sjukdomen. Jag gråter nästan aldrig när folk är runt omkring mig, och jag tror att jag är ganska bra på att dölja när jag mår dåligt. brukar oftast låtsas att mitt humör är bättre en vad det igentligen är. Kan lätt bli iriterad och mitt humör kan ändras ganska drastiskt. Annars är jag väl väl en vanlig tjej som ser fram imot att bli äldre.


Angelica Colin Folkeryd

Jag Angelica är nog en av de mest envisa personer man kan hitta, när jag väl vill något ger jag aldrig upp utan ser till att jag lyckas annars blir jag besviken på mig själv. Jag har extremt höga krav på mig själv och hög prestationsångest, vilket innebär att jag inte nöjer mig med prestera okej. Jag hatar att visa kännslor eller berätta hur jag känner inför folk, håller alltid allt innom mig eftersom jag är rädd att andra ska må dåligt om jag berättar hur jag egentligen känner.  Jag är extremt blyg när jag träffar nya människor och även i många andra situationer också, vilket beror på att jag är väldigt osäker på mig själv.. Jag älskar att umgås med mina vänner, det får mig nästan alltid på bra humör och glömma allt det jobbiga för en stund. Jag älskar även barn och längtar tills den dagen jag får egna.




Kommentarer
Postat av: Josse

Asså tjejer! Ni kan inte förstå hur vackra ni är. Finns dom som skulle kunna döda för att få ha eran utstrålning. Har faktis aldrig sett några finare tjejer, och hoppas ni förstår det oxå.

Jag tror på er till 100% fortsätt kämpa bara.

Kan faktis inte förstå att det är lagligt att få ha ett sådan utseende som ni :P Men lite mer fett på kroppen så ni får lite former kommer ni absolut vara snyggast i sverige, så äre bara :)

sköt om er!

2010-12-02 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0