orkar fan inte..

Jag orkar fan inte trodde jag skulle kunna bli av med det här helvetet.. Men nu har jag lust att bara ge upp, orkar inte bry mig ett skit längre, kommer ändå aldrig komma ur det själv och så blir det så här? Visst glad är jag att jag kanske slipper va där någon vecka till, men fan orkar inte leva i den här skiten längre, jag vill inte! Vill Verken att allt ska vara som förut eller nu, inget var bra, men det var fan bättre förr än nu, vill seriöst bara sjunka ner i min säng och aldrig mer gå upp. Men har lovat min käre vän jonna att träffa henne, så ska snart iväg. Ska bli skönt ändå. puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev du ändå inte inlagd idag? "/

2010-11-15 @ 19:36:31
Postat av: Anonym

har en fråga jag känner mig så konstig alla säger att jag är jätte smal men sjäv tänker jag på de hela tiden att inte äta för mkt hoppar över måltider och osv och så mår jag illa efter jag har ätit ibland har ni ngt tips till mig hur jag ska göra??



kram<33

2010-11-15 @ 20:23:13
Postat av: Anonym

blev du inte inlagd? :/

2010-11-15 @ 20:30:01
Postat av: Anonym

hej! jag är 14 år och jag väger typ 60 kilo. jag är inte tjock, men alla mina vänner håller på att komentera min kropp. som du är så smal, du äter jättemycket, lalala men du blir inte tjock. jag tränar ju visserligen, men jag oroar mig lite för min vikt. har läst alla andra komentarer, då de finns tjejer som är 16 år och väger 50 kilo. jag känner mig så stor då. är det mycket att väga för mig?

2010-11-15 @ 21:29:03
Postat av: Jonna

Jag älskar dig snuffegull! Du kommer klara det här, det vet jag! Och samma med Angelica! Ni är så starka båda två, ni måste bara TA tag i det! Puss på er sötnosar!

2010-11-15 @ 23:20:45
URL: http://jjonnakallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

på era diplom som ni visade upp stog det collin som mellannamn.

är ni typ halv amerikaner eller?

ps. älskar eran blogg <3

2010-11-15 @ 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0