Sjukling

Det vart ingen sokola idag.. tänkte ju gå först, men fick jätteont i magen så tänkte ta en senare buss. Men det där "ont i magen" utvecklades till magsjuka och feber.. usch har legad död i soffan och inte ens lyckats fått i mig något att dricka. kunde knappt lyfta ben och arbar, så därför har det inte blivit fler inlägg fast jag har vart hemma.
Det börjar iallafall bli bättre nu, som tur är, hade lust att ta livet av mig när det var som värst ett tag.
Det blir att vara hemma från skolan imorgon oxkså och förhoppningsvis kanske jag kan äta något då. Det är ju Inte det bästa att bli magsjuk när man behöver gå upp i vikt..
Ska lägga mig ner ett tag, mår fortfarande illa och febern vill inte ge sig.. Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya :)

2010-11-30 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0