svag och trött

Känner mig ganska så svag just nu och tror jag börjar få feber igen.. Har knappt fått i mig någon att äta idag, så kan ju vara därför man inte är på topp också, men det är svårt att äta efter man har vart magsjuk, men jag gör mitt bästa iallafall och försöker verkligen för att inte tappa i vikt.. men med några alvedon orkar man nog iväg till skolan imorgon iallafall. eller skola och skola vi ska dyka, ska bli kul faktiskt. får egentligen inte vara med för läkaren, men kommer gå dit iallafall. Det känns viktigt att inte missa dessa lektioner. det är ju något som kommer bli svårt att ta igen sen..


Jag när jag hade lyckats gå upp till ca 40/41 kilo från mina 30 jag vägde innan, inte speciellt tjock, så varför började jag då gå ner i vikt igen?..


Kommentarer
Postat av: Linda

inte tjock alls! smal som en pinne. du klarar det här tjejen! <3

2010-11-30 @ 21:29:21
Postat av: Anonym

Jätte fin ju och mycket kvinnligare! fast dock skulle du bli så jävla snygg om du gick upp kanske 4-5 kilo! fattar inte varör du inte vill du skulle få en sån jävla snygg kropp,tänk vad bra du skulle passa i alla kläder! du skule kunna få vilken kille som helst!

En fråga bara: Ska du inte söka hjälp? jag menar varför gör du det inte samtidigt som sophie och dina kompisar? då kan ni hjälpa varandra och sätta mål tillsammans! tänk när alla ni har ett normalt liv och gör grymt roliga saker tillsammans. Varför inte ta steget samtidigt så du slipper missa det roliga sen, för ju äldre man blir desto roligare grejer kan man hitta på, varför missa dom? puss hoppas du tar tag i det, bra blogg föresten!

2010-11-30 @ 21:38:24
Postat av: Anonym

Skitsnygg kropp där ju + några kilon till! guuu så snygg du skulle vara då tjejen! :)

2010-11-30 @ 22:11:05
Postat av: Anonym

Vad väger du och sophie nu? :) hoppas allt blir bra!

2010-12-01 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0