Svar till dig!

Anonym om sov sött!:
Hej jag har börjat få ätstörningar och kräkas när jag ätit mennär ni visste att ni hade fått det hur sa ni det till era föräldrar? Var det svårt? Eller var det dom som kom på er? Tacksam för svar o ni är båda skitstarka!! :)<3

Svar: Jag (sophie) ville verkligen berätta för mina föräldrar men jag vågade inte, var rädd att de skulle bli så arga, så jag trodde att jag skulle klara mig ur det själv, vilket man inte gör. Tillslut kom de på mig istället och det är ännu jobbigare en att berätta tror jag. Jag tycker du borde berätta det för dina föräldrar, för om du låter det gå för långt kommer det bara vli svårare och du kan få problem för livet. Säg som det är och så säger du att du vill ha hjälp, och att det var därför du berättade. jag tror nog att dom kommer förstå då, men vänta inte för länge! kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0