tänk frammåt

Hej på er! La mig just i soffan efter att ha ätit tiomellis och haft möte med dietisten, Gud vad dom ska var jobbiga! Jag hade ju 150g mat innan och nu dom ville höja det till 250g, Blev skitirriterad och totalvägrade, har ju liksom inte ens haft mitt schema i en vecka! Kan Man inte få ha sitt shcema så länge man går upp i vikt? skiteirriterande! Det blev i alla fall en höjning till 200g. Frågade också lite om alla min dricka på mitt schema måste ju liksom dricka 1,6 lite om dagen, jag tycker det låter otroligt mycket men tydligen ska man dricka minst 1,5 liter om dagen.. känns lite jobbigt men desto snabbare jag äter normalt och rätt mängd kommer jag här ifrån. Säger bara FUCK det här stället är så jävla irriterad på hur dom beter sig.

Måste fortsätta uppåt! även om jag inte vill..

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra där! You can du this!

2010-11-23 @ 11:12:22
Postat av: Therese

do* menade ja ;)

2010-11-23 @ 11:19:08
Postat av: aa

bara att hålla ut! dom gör väl så för du ska kunna må bra igen och slippa dö?

2010-11-24 @ 03:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0