thoughts

Tiden går verkligen otroligt sakta! Helgerna är nog värst måste jag säga, Finns absolut inget att göra, jag börjar liksom tröttna på att sitta och kolla på film varje dag, Är så himlands rastlös. Jag bara längtar tills jag blir frisk så jag typ kan gå ut och springa. Skulle kännas så jävla underbart. Ikväll tror jag mamma kommer hit så det blir skönt, då kanske man får gå ut och ta lite frisk luft i alla fall. Vet inte varför men jag är fortfarande irriterad från igår, Saken blir häller inte bättre utav att det är samma personal som jobbar idag typ. Okej snart får jag panik jag är ganska ogillad här just nu, måste göra någonting vill ut! vill vara fri och typ flyga här ifrån?



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen. Allt kommer bli bra. Du hade en jättefin kropp förut och var inte den minsta tjock. Kämpa för att få börja träna, få börja äta bra och göra din kropp vältränad och sunt smal, det kommer kännas så mycket bättre. Att träna och äta regelbundet! Ha en "bra" kväll.. hoppas det känns lite bättre snart, även fast allt känns hopplöst. Kram på dig! =)

2010-11-28 @ 16:32:49
Postat av: Micaela

Ni är så söta båda två. Jag blir tårögd när jag läser hur dåligt ni båda mår. Hoppas du får komma hem snart och att ni båda blir friska. Lycka till tjejer!

2010-11-28 @ 17:37:22
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0