Tiden går sakta

Är helt slut just nu, Verkligen jätte trött. Än så länge har det i alla fall gått hyffsat bra, har inte haft några större konflikter med någon behandlare. Har också fått vara ute och ta lite frisk luft.
En grej som gör mig ledsen är att jag troligtvis kommer behöva fira min födelsedag här, känns helt jävla oacceptabelt. min 16 års dag här på ett sykhem. Kan inte ens tänka tanken. Ikväll kommer i alla fall mamma och hälsar på så då händer det i alla fall någonting.. så tiden går iite fortare. Nu ska jag i alla fall kolla på one tree hill, vad skulle jag gjöra utan min älskade data?



Kommentarer
Postat av: a

sophie du skrev en novell i nian tror jag det var, jag har hört att den är bar och jag skulle jätte gärna vilja att du la ut den på bloggen. snälla puss

2010-11-19 @ 14:30:38
Postat av: Nadine

Var också på sjukhuset på min födelsedag.. jävla sjukdom. Kämpa på <3

2012-01-03 @ 15:52:49
URL: http://nadinenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0