Tipsar!

Detta är ett riktigt gott te! Ni bara måste smaka. Passar jätte bra nu på vintern.


Kommentarer
Postat av: malin

vilka tycker ni är dom snyggaste killarna i världen?

2010-11-11 @ 13:54:36
Postat av: Anonym

Hej har ni varit på en sån där klinik på liksom heltid eller vad man säger innan? Isåfall hur var det? Jag ser verkligen upp till er, ni är så starka som vill ta

er ur det här! :)<3

2010-11-11 @ 14:44:12
Postat av: Anonym

jag tror jag håller på att få någonting men inbillar mig bara nog, hur kände ni er i början ?



det började för nån vecka sen jag liksom bara tappa aptiten helt så åt inget på den dagen, sen åt jag inget till frukost dagen efter och nu har jag stannat där i några veckor (drygt 2) och försöker äta men känner hur det vrider sig i magen liksom . jag vägde ca 38 kg, och nu ligger jag vell runt 36. Jag brukade äta normalt, men nu äter jag vell två måltider om dagen kanske, tycker inte jag är tjock. men som jag är nu vill jag inte riktigt se ut, hur kände ni er , var det såhär?

ni är starka ! :)

2010-11-11 @ 16:55:50
Postat av: Anonym

Jag har oxå fått den känslan, att jag liksom inte får gå upp i vikt utan att jag måste bli smalare. Jag är ca 160 och väger 53 kg. Det tycker jag är för mycket... Jag har den senaste veckan ätit och sen spytt upp det för att jag vill bli smal. Jag vill verligen inte få ätstörningar men känslan går inte bort!

2010-11-11 @ 17:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0