unusuel?

God kväll! har ätit  middag för en stund sen. Gissa vad gad fick för något? Som vanligt fick jag fisk och kokt potatis, ovanligt va? har ju fått det varje dag jag varit här så är inte direkt förvånad. Kommer ju dock att hata maten när jag kommer ut här ifrån om det ska fortsätta så här.. Dagen har varit blandad. Den har både gått snabbt ooch långsamt, varit positiv och negativ. Min dietist har gjort upp alternativ som jag ska ha om jag fikar istället för ett mellanmål. Jag tycker hon är ganska korkad och att hon gjort upp allt ganska dåligt.. Hon ville ju inte tänka från min sida vill säga. Snart blir det att kolla på idol och äta mellis i alla fall. Det är väl det bästa jag kan göra utav min fredagkväll. Se you!



Fick en chock när jag fick gå utanför dörren idag,
Det är ju läskigt mycket snö asså!:O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vilket cheerleading-lag Går/gick du i? Vilka åldrar är det där? Puss! :)

2010-11-26 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0