Feelings



Det är bara idag och imorgon kvar, kvar tills jag flyttar dit för några veckor i alla fall..Känner mig helt deppig vill bara sjunka igenom marken typ. Känner mig jätte nere..Har ingen lust till någonting. Bara längtar tills allt är över. På något sätt ska det bli skönt att liksom bara släppa allt, nu står det ju inte i mina händer längre. Eller jo det gör de ju för det är jag som måste kämp, men jag kommer inte kunna ha samma kontroll längre, känns jobbigt att jag inte kommer kontrolera det själv, utan att någon annan ska göra det, är rädd för en förendring. Känns som att ingen förstår, Känns som att alla bara tror att man är dum i huvudet, verkligen alla.. Jag vill inte, jag orkar inte, allt känns helt jävla meningslöst. Vill berätta men ingen förstår, Tänk om man kunde välja när man ville leva och när man ville vara död. fan vad bra livet skulle vara då.


Kommentarer
Postat av: anonym

det är bara att kämpa på, att kämpa är glädjen med livet.. det är ju det som gör att man kommer någonstans :)

2010-11-13 @ 15:04:18
Postat av: bella

Lappen sötis :)

2010-11-13 @ 15:15:41
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0