a normal day?

Sådär! kom just hem från Mandokliniken, Så nu har dom tagit nya prover, känner mig fan som en försökskanin eller något. Hatar nålar, men man börjar ju bli van nu. Dom har i alla fall sagt att jag inte ska packa upp mina väskor för de håller på att årdna med en plats för mig. Dom kan ring vilken dag som helst, kanske blir det den här veckan eller nästa.. Så det är bara att gå och vänta. Har ju liksom gett upp, vet att jag ändå inte kan ta mig ur det själv, så orkar inte ens försöka.. utan det är bara att vänta. Aja efter att vi vart på mando föreslog mamma att vi skulle äta ute, var lite tveksam men jag fick ju bestämma vart så det blev Sandys! Blev kycklingsallad för min del. Känns lättare att liksom äta nyttigt, och då stannar det kvar lättare också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du lyckades hålla det kvar i magen <3

2010-11-16 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0