two are stronger than one

Ligger just nu inne på mitt rum, Bor med en jättetrevlig tjej och vi har snakcat en hel del om allt här, Har också fått veta att min behandlare jag ska få imorgon är en bitch och jävligt sträng. Det var ju kul.. Hon jag delar rum men har varit här i 7 veckor nu, blit rädd tänker fan inte vara här så länge, men det är ganska mycket upp till mig.
Klockan är inte alls mycket men efter alla tårade samtal med mamma och angelica är jag helt utmattad. Det är skönt att ha någon som man kan snacka med om verkligen allt. Som har varit här själv och går igenom samma sak. Angelica vi ska ta oss ur skiten tillsammans, om vi verkligen kämpar nu, Vi ska få den familj vi hade förut och vi har massa kul som vi planerat, Tänk vad livet skulle vara bra då! Även om det ibland känns helt meningslöst och det inte går att blicka frammåt, så ska vi någon gång se tillbaka på det här och inte fatta vad vi höll på med..
Aja Godnatt på er så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Olivia Å

angelica och sophie ni MÅSTE kämpa er ur detta. Var där för varandra och stötta varandra, det finns inget viktigare än att ni ska bli friska. Jag saknar er och kärlek till er båda!

Snälla kämpa, för eran familj framförallt!

2010-11-19 @ 10:14:26
Postat av: Moa

De är rätt inställning älskling, kör nu förfan!! visa alla att ni båda kan, tro på er själva, för de ja jag och alla andra.

massa kärlek :) <3

2010-11-19 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0