lonely

Tjenare! Huvudet bultar och halsen värker, men vad ska amn göra? önskar bara att jag låg i min säng just nu, nerbäddad bland massa täcken. Men nej, nu sitter jag här, har i alla fall ätit alla mål för dagen, så nu behöver jag inte tänka på det längre i alla fall. Fick träffa min behandlare idag också, så har pratat lite med henne och fick veta att jag ska höja mitt matschema redan på tisdag, Usch det har inte ens gått en vecka sen jag kom hit liksom.. längtar verkligen inte! Har bara varit här i typ fyra dagar men det känns fan som ett år! tiden går så jävla långsamt, och den går ju inte snababre för att jag är sjuk.. aja nu ska vi sätta på nyaste beckfilmen, kul kul! puss


Så här ser i alla fall mitt rum ut! kan tyvärr inte ta kort på hur resten utav kliniken ser ut för det får inte
komma med några pasienter på bilderna..

Kommentarer
Postat av: Tuva

Hej! Tänkte bara fråga, jag är 167 cm och väger ca 47 kg.. Själv tkr jag att jag är lite stor men alla säger att jag är smal. Väger jag för lite/mkt?

2010-11-21 @ 21:15:08
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: linda

seriöst ? ska du sova på den där ''sängen''? kan dom inte ens göra det lite hemtrevligt ? en vanlig säng borde dom väl endå kunna prioritera.. Lycka till med allt! kram

2010-11-21 @ 22:11:06
URL: http://lindha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, vad är erat BMI? :) Stackare att behöva vara på det där rummet :( Lycka till!!! :)

2010-11-21 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0