Don't understand

Jag sitter och tänker.. På det löftet du gav mig. Du sa att om du inte hade slutat helt om två veckor och börjat bli frisk skulle du söka hjälp! Jag förstår inte riktigt hur du tänker.. Varför du ens väntar, Du vet innerst inne att du inte klarar det själv, ingen gör det. Jag vill så gärna tro att du kan men jag vet själv att det inte går. Önskar att du gjorde som jag. Så att alla kunde bli bra samtidigt och så att vi alla kan gör allt vi ser fram imot, Jag seriöst gråter när jag tänker på att du inte vill ha hjälp. Det skulle verklign underlätta för mig och för dig själv. Jag vet att när jag kommer tillbaka kommer jag sakta att sjunka tillbaka även fast jag inte vill.. Jag vill så gärna att du ska inse att det finns så mycket mer en ett liv med bara ångest och tårar, ett liv med så mycket mer man kan göra. Varför gör du det inte samtidigt med oss? så att du också kan göra det vi planerat tills sommaren osv. Förstår inte varför du inte gör det samtidigt så vi verkligen kan hjälpa varandra att bli bra. Även om du är rädd för att ta det steget så är det värt det. Hela vår frammtid kommer att förendras och bara till det bättre. Varför ska vi slösa våra unga år på det här? tänk vad mycket vi missar! snälla för mig och för alla andra, men mest för dig själv, gör det här med mig! så jag slipper gå igenom det ensam..



Tillsamans klarar vi allt




Kommentarer
Postat av: Anonym

aaww.... Fint :')

2010-11-22 @ 22:36:50
Postat av: Axel

shit!

hoppas verkligen ni blir friska för något så där fint får inte gå till spillo!!

2010-11-22 @ 23:40:27
Postat av: ^TIPS TIPS TIPS TIPS

Aww va gulligt :')

Ni ska veta att ni inte är själva, ni har varandra och ni har oss läsare som stöttar er till 110% . Eran blogg är nu min favorit blogg, för ni har så bra uppdadet, och bilder!, men det skulle vara SÅ kul om ni gjorde VIDEOINLÄGG? på videofy.nu ( stavning) för då tjänar ni pengar på bloggen också, och säljer lite reklam, så gör ni det ni gör men tjänar pengar, ett tips. KRAM

2010-11-23 @ 08:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0