livet borde kräva värdighet

Jag är så glad att jag har en familj. Jag har en mamma, en pappa, syskon och allt. Personer som faktiskt betyder ortoligt mycket..  Även om min familj inte är perfekt, även om min familj just nu är en så stor röra av lögner och svek, så är jag ortoligt tacksam för att faktiskt ha en familj. Det finns så många barn som inte har någon familj, så många barn som ingen bryr sig om och så många barn som inte får tak över huvudet, eller behöver svälta för att de inte har någon mat. Dessa barn skulle göra altt för att få alla tillgångar som jag har. De skulle göra allt för att få en familj, få tak över huvudet, kunna äta sig mätta och få ett friskt liv.
Så varför missbrukar jag dessa tillgångar så mycket, varför förstör jag för min familj, varför svälter jag min kropp och väljer det sjuka livet framför det friska?  Jag borde inte vara värd denna platts, den borde vara till för en person som faktiskt tar vara på den..


Bilder på älskade pappa och mig. En person som betyder otroligt mycket, även om jag inte visar det så ofta. Hoppas du förstår att jag älskar dig endå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant...

2010-11-24 @ 17:29:33
Postat av: ida ♥

Hej :) Jag är ca 155 cm lång och väger 47 , det är väl inte för mycket? (jag ser mig inte som tjock) Har ganska mycket muskler också , går på cheerleading och tränar mycket. Tänkte bara om jag var för stor :p

2010-11-25 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0