Trevlig dag

Upptäckte just att det står fel tid på de andra två inläggen jag publicerat idag, står att jag skulle lagt upp dem igår.. Aja idag har vi haft klättring igen, vi hade ingen lärare så vi fick klättra själva. och eftersom vi inte hade någon lärare slutade vi ungeför ett idag, så det var skönt. Jag och tjejerna från klassen åkte efter klättringen till liljeholmen och tog en fika på waynes coffee, latte vart det för min del.. Det var supertrevligt, vart mycket prat och skratt. känns så bra att umgås med kompisar, för man glömmer för ett tag allt det jobbiga när man har kul..


Mina fina vänner från klassen på cafeét.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er! Jag har en fråga, när ni spyr (om ni fortfarande gör det), hur många gånger och hur länge gör ni det? :)

2010-11-23 @ 17:56:00
Postat av: josefin

super mysigt !



tycker att du ska lägga upp bilderna på mallan! :D puss

2010-11-23 @ 17:56:21
URL: http://jjosefinjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare har ni? :)

2010-11-23 @ 18:19:08
Postat av: Anonym

när ni spyr, gör ni det självmant (fingrarna) eller kommer det automatiskt nu..?

2010-11-23 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0