alone in the dark

Blandad kväll kan man säga! Var så Förbannat jävla irriterad på de som jobbar här. Jag klara seriöst inte av det här stället längre. Ett psykhem är vad det är, folk som gråter, skriker och mår dåligt. Jag orkar bara inte längre. Kan knappt sova om kvällarna längre. Hade i alla fall Jonna och Bella här på besök, alltid uppmuntrande! Dock har dom gått nu och helvetet har börjat igen,  Har sån jävla ångest, men det går liksom inte att berätta för någon. Mamma och pappa frågar hur allt känns, med att jag får hjälp och grejer. Men varför ljuger jag? jag säger att allt är bra och att det inte är så svårt. Mn innerst innte mår jag skit, Vill bara dra här ifrån och skita i det här. Men jag Kan inte svika mina föräldrar. Dom förtjänar inte att leva i det här i flera år till. Jag gör så många andra illa. Det jobbigaste är nog att jag vet att Angelica kan göra hur hon vill hemma. Om hon ändå bara blev frisk. Allt skulle vara en aning lättare då. Kommer bli jättejobbigt att komma hem och så kommer ja behöva proppa i mig mat medans hon kan äta hur lite hon vill. Klarar inte detta fängelse längre. Saker går inte häller som jag vill och det känns som om det kommer bli omöjligt att klara detta. inte bara att gå upp i vikt utan allt annat. Vikten kan jag ju inte ens påverka när jag är här. Jävla cp helvete! Varför skulle allt bli så här, har nog tusent tankar som snurrar runt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0