Så jävla uttråkad

Jag får snart en panikattack, jag kan typ inte andas och har värsta klumpen i magen jag måste göra någonting.. Är jätte rastlös och skulle verkligen behöva komma ut. Men ut kommer jag nog inte förens ikväll när mamma kommer. Seriöst det går inte bekriva känslan i min kropp, vill typ slita sönder något, skrika och springa tusen varv runt huset. Klarar verkligen inte av stället längr, förstår inte att dom som legat här i typ 7 veckor inte dött en. Aja nu ska jag ringa ett samtal puss så länge!


Förra vintern! åh vill bara spola tillbaka tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda ner något skoj spel till din dator, redigera massa bilder eller skaffa en mysig bok att läsa :D

2010-11-29 @ 17:54:49
Postat av: Anonym

Du kan blogga jättemkt eftersom att eran blogg är såå bra :D

2010-11-29 @ 18:49:22
Postat av: Anonym

Ha en frågestund :) Eller svara på en massa obesvarade frågor :)

2010-11-29 @ 18:50:06
Postat av: Anonym

spela the sims 2/3 och engagera dig verkligen i familjerna, du kmr bli fast ;9

2010-11-29 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0