Godmorgon..

God morgon, eller god eftermiddag kanske man ska säga.. Jag har en så länge idag inte gjort något speciellt, bara tråkat framför teven. finns inte så mycket mer att säga om det. Men jag har tänkt lite och tror att jag ska lägga ut ett första inlägg om ätstörningen idag. Jag vet inte bara hur jag ska skriva allt, det är ju så mycket.. funderar på att antingen lägga ut allt i delar, där man kommer att läsa om händelser under hela sjukdomstiden. Lite hur jag upplevde allting just då.
Eller så lägger jag ut en text som är mer faktabaserad där ni mer kortfattat får läsa hur allt har legat till och var jag står i sjukdomsbilden just nu.. Hm jag vet inte hur jag ska göra, det är svårt..

Nu tror jag jag ska ta och gå ut en sväng i det fina höstvädret. Så länge kan ni få två mysiga höstbilder på min lillasyster Elin. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: joanna

åh vilken söt och fin syster ni har!

2010-11-04 @ 17:04:14
Postat av: Emma

Fan va söt! Och fett lik er :)

2010-11-04 @ 21:53:12
URL: http://emmamidings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0