Slocknar snart

Hej på er! det blev ingen skola för mig idag, har nu blivit sjukskriven på heltid för ett tag fram över. var i alla fall upp tidigt imorse för att bege mig till tandläkaren, var verkligen jätte trött efter att bara ha fått sovit två timmar den här natten med. Låg fan nästan och sov i tandläkarstolen..
Har i alla fall fått mitt första hål. Så ska dit för att laga det i december, lite läskigt faktiskt, hoppas det inte gör ont.
Skulle väldigt gärna lägga mig och sova en stund till, men tyvärr så måste jag om en timme åka igen, ska ju till mando på möte. Kommer även att äta lunch där med en behandlare på en mandometer. För er som inte vet vad de är så är det en våg där man väger upp maten, så man ser hur mycket man ska ta av allt. Är jättenervös, mest för vilken sorts behandling jag kommer få sen. Vill verkligen inte ligga på heldygnsvården. Då jag kommer behöva sova där.

Så här ser dom ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0