Äntligen en ny dator

Mamma och pappa kom just hem med en överraskning till mig! En bärbar dator! Jag är överlycklig, för det var något jag verkligen behövde. Vi har så mycket pluygg som ska göras på datorn, så en dator är något jag önskat mig ett riktigt bra tag.
Anledningen till att jag fickj den är för att mamma och pappa har fått pengar ifrån försäkringskassan och då tyckte de att vi skulle få något, eftersom att pengarna är för att vi är sjuka. Vi ska även åka på en resa i höst hela familjen, det ska bli riktigt kul, för vi behöver göra  något hela familjen tillsammans för att liksom få samman familjen igen. just är familjen helt splittras, så en resa kanske kan ändra lite på det, kanske kommer vi alla närmare varandra igen efter allt det här som har hänt. Det skulle vara riktigt skönt isafall, liksom få en ny start som en familj och inget annat. kanske kunna glömma lite av allt som vår familj gått igenom under flera åroch bara vara en familj.


Tack så mycket mamma och pappa, älskar er! Snart kommer allt bli bra, snart ska vi vara en familj igen..




Kommentarer
Postat av: Äntligen :)

2011-04-03 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0