filmkväll

Sitter just nu oh kollar på pansionärjävlar, blir bara att vara hemma idag, är grymt seg från gårdagen, ingen aning om vad klockan var när jag somnade men skulle gissa på runt sex typ. blir skönt att vara hemma, då slipper jag vara bakis på träningen imorgon också, ett plus i kanten! aja har i alla fall kollat på filmen she´s the man, riktigt bra faktiskt och lite smårolig. Bör väl hoppa in i duschen antar jag men, men har ingen ork just nu så tar det lite senare, aja nu tillbaka till pansionärjävlar!

han är så söt i filmen! blir fan kär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta mig!

2011-04-03 @ 03:47:56
Postat av: amanda

Den e jätte bra :P <3

2011-04-03 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0