Frukost today

Sitter just nu vid frukostbordet och äter lite youghurt, medans jag väntar på att solen ska bli tillräckligt varmt för att gå ut och lägga sig på solstolen. Idag ska jag försöka sola hela dagen och plugga matte eftersom jag ska till skolan och skriva prov imorgon. Känns lite tråkigt att åka till skolan på lovet, men det var jag själv som föreslog det eftersom jag ligger lite efter, eller jag har missat två matteprov. Så imorgon blir det att åka till skolan för att skriva dem, så att jag tar igen allt jag missat.

Just nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du inte dig taskig när du bara äter så lite medans Sophie kämpar för att bli frisk? Är du inte orolig för att du påverkar henne negativt?

2011-04-19 @ 11:22:35
Postat av: polkagris

Har du och Sophie en bra relation med varandra?



Har ni gemensamma vänner och så eller är det som att ni inte alls är med varandra som om det vore många år mellan er..?

2011-04-19 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0