fuck life!!

Vill bara dö, vill bara lägga mig under täcket och aldrig mer komma fram, Dom säger att man ska må bra när man gått upp i vikt, men jag mår bara sämre, jag orkar inte längre, jag kan inte se ut såhär! kollar mig i spegeln och tårarna börjar bara rinna. Spegeln ljuger inte.. sitter och bölar, för egentligen ingenting, de har inte hänt något. Jag klarar bara inte av att se mig själv bara gå upp mer och mer. så jävla ful och äcklig.. varför känner man såhär.. hatar att det ska vara såhär ibland.. töntig jag är.. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aså herre jävla Gud, driver du eller? Du klagade alltid på din anorexia och bullimi nu du vill inte ha fett längre, man blir så jävlar sur när man tycker du en gång vart ens förebild sen går och klagar på hur du ser ut, gumman vad glad att du ens har mat! Herre min Gud skärp dig för fasiken!

2011-04-16 @ 17:47:46
Postat av: Anonym

MEN KAN DU RYCKA UPP DIG ELLER OCH INSE ATT DU INTE KAN LEVA I DIN JÄVLA LILLA ANOREXI-BUBBLA HELA LIVET, du DÖR om du inte äter, när fan ska du FÖRSTÅ det?

2011-04-16 @ 18:02:51
Postat av: linn

asså jag tycker de är synd att du ser dig själv som tjock du är smal och söt.Vill att du en dag ska inse de även angelica också så kämpa!

2011-04-16 @ 20:31:07
URL: http://sarahlinn.blogg.se/
Postat av: -

du är jättejättesmal och jättejättefin och allt annat förutom tjock! man ska njuta av maten så länge man lever o kan, finns inget bättre än goda saker liksom, right? GLÖM INTE DET!

2011-04-16 @ 22:08:37
Postat av: Amanda

Sophie... att du ens tänker såhär!

det är LÄSKIGT hur sjukt jäkla smal du är!

Kom igen tjejen, du klarar det här, det vet du själv innerst inne!

2011-04-17 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0