jeans idag

Viilken fin dag det har varit idag, eller iallafall till typ klockan fyra ungefär, efter det gick solen i moln.. Dagen har varit riktigt trevlkig, först var vi hemma hos oss alla nio tjejor och åt lunch och tog någon drink. Vi har suttit och snackat och grejat i flera timmar. Jättemysigt faktiskt!
Nu har jag precis fixat mig klart för att åka till mormor och morfar på påskfika. Efter det ska jag och Sophie hem till Romina med några polare och umgås på kvällen. Jag kommer inte lägga ut någon outfit, men jag har till och med tagit på mig jeans. Jag som hatar det egentligen, tycker att benen blir tio gånger större pluss att det är obekvämt.. Aja måste lära mig att kunna acceptera att ha på mig det också, jag menar det är ju väldigt snyggt, fast på mig blir det en annan ska liksom..
Ni får iallafall ha en väldigt trevlig kväll alla fina personer där ute. pussar!


En bild från idag på Romina, Carro, Sophie och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0