mår toppen.. eller?

Gud vad alla tabletter tar kol på mig, trodde jag skulle spy påvägen hem från skolan. känner mig yr och trött hela tiden! har i alla fall städat lite, fixar och donat ja allt förutom att plugga då.. asså jag orkar verkligen inte. Jag kan verkligen inte konsentrera mig, hade hela lovet på mig att pluggamen har inte gjort ett skit. Vilket kommer visa sig på våra redovisningar och prov:/ är på dåligt humör också, imorgon ska jag tillbaka till mando, hatar det där stället och vill aldrig mer se det, kommer aldrig att förtränga alla hämska minnen därifrån. usch.. hoppas i alla fall att det gått bra, för om det har det har mamma sagt att jag får vara med på alla träningar fram till sm. Hoppas att det blir så annars kommer jag ju förstör för hela laget.. synd bara att jag inte får bestämma själv..



Kommentarer
Postat av: Ema

Gud vad ni två är söta :D lust att följa varandra via bloglovin ? :D

2011-04-26 @ 22:13:53
URL: http://anarmyofmyown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0