Snart åker vi!

Godmorgon! sitter redan ute i solen för att börja presa lite, det är grymt varmt, våren han ju nästan knappt komma innan det blev sommar.. men det gör inte mig något, älskar sommaren, livet känns bara så underbart när solen skiner!
Har proppat i mig lite avledon och iprem för att minska smärtan på magen/ ryggen. Det gör så sjukt ont, ville bara gråta imorse. tog även lite fler tabblätter, blandannat valaciclovir och alargitablätter.. känner att min mage inte mår riktigt bra. Aja ska inte klaga jag överlever ju hehe:) puss på er!
Snart åker vi!

här är tre bilder från när vi var i halmstad förra gången, i sommar kommer det bli ännu roigare! dom här bilderna är ifrån när vi var på tylösand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ejuu vad smala ni va!!!! :O

saknar ni eran kropp där??

Kram Kram!♥

2011-04-24 @ 11:55:08
Postat av: Anonym

Omfg va smal du var där Sophie och Angelica med... Ni måste förstå att ni har SJUKT mycket finare kroppar nu fast att ni fortfarande är underviktiga :S

2011-04-24 @ 12:10:01
Postat av: nn

2011-04-27 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0