Trött och sliten

just nu sitter jag och dricker ett glas joice och tar det lugnt i soffan. Är helt slut i kroppen från igår och det lär inte vara bättre imorgon eftersom vi klättrat idag också. Det känns som om någon slagit mig gul och blå liter överallt, fast det igentligen bara är träningsverk. Fattar inte att manb kan bli så trött i kroppen efter att ha klättrat lite, det är fan sjukt. Ska nog ta och lägga mig tidigt idag så att jag orkar skolan imorgon.
imorgon bli det träff med skolsysyter igen för att se jur allt gått, det ska tas vikt osv. Jag tror inte jag behöver oroa mig någonting, för det känns som om jag gått upp en hel del i vikt, har kännt att kroppen ser större ut, så det är ett tecken på att det förmodligen har gått bra, eller det är vad jag tror och hoppas iallafall.
Nu ska jag försöka plugga lite grann för att komma ikapp lite i skolan, pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0