start på dagen

snart dags att bege sig till skolan och har funderat på att låna mammas cyckel ner till bussen, men vädret gör att det inte kommer bli en sådan rolig tur. Det kommer skvätta lera och skit, så tror jag tar det en annan dag, Dt hade annars vart skönt att få cyckla lite, kanske är något man borde göra alla dagar för att träna upp lite benstyrka och kondition? Det är ju rätt så skönt om det är bra väder och solen lyser en rakt i ansiktet :)
Nu ska jag äta upp min frukost, som består av en yoghurt och sedan bege mig iväg. Ni får ha en så bra dag allihopa, Pussar!

äter jag just nu.




Kommentarer
Postat av: Anna

En liten yoghurt till frukost? Du skulle behöva äta så mycket mer.. för att orka med dagen ordentligt!

2011-04-13 @ 08:20:06
Postat av: amanda

verkligen för lite alltså det kommer du inte gå upp på :S

2011-04-13 @ 13:59:41
Postat av: Anonym

du kanske ska äta mer än så där lite yoghurt om du vill bri frisk :/ <3

2011-04-13 @ 17:00:42
Postat av: nicole

En activia är facktiskt en väldigt bra frukost. Och det är ju inte det endaaa hon kommer äta det är ju lunch och middag sen också. Och activia är jätte nyttigt det inehåller väldigt bra saker och man får facktiskt mycket energi av det!

2011-04-13 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0