Vill hitta på något

Jag är verkligen helt slut sen i fredags, även om det var ett bra tag sen, haha. sov i stort sätt hela dagen igår, orkade inte ens resa mif ifrån soffan. Förutom på kvällen, då det ringde en kille på min telefon och sa att de stod utanför på parkeringen.. jag livrädd eftersom jag inte visste vem det var, sen hör man lite skratt i bakrunden och jag inser att det är tjejerna från klassen som står utanför huset med några killkompisar och vill att ujag ska komma ut och hälsa. Så jag går ut i lodiskläder och ser ut som ett jävla as och hälsar på dem. lite pinsamt, men men.. Det var roligt att de kikade förbi iallafall :).
just nu är jag ganska sugen på att hitta på något, men vet inte vad, är lite rastlös efter att ha legat hemma igår och idag. funderar på att ta en springtur, men får se.. Pappa kommer ju hem snart, så det kanske inte är en så bra ide.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0