Back on track

hej på er alla! Det var ett tag sedan jag bloggade och det har berott på att jag har jobbat de senaste tre veckorna. Jag har gått upp fem varje morgon och slutat fyra, så kroppen har varit helt död. Det är inte bara jobbet som har gjort att jag inte bloggat, utan har även varit sjuk med hög feber under dessa veckor, vilket har lätt till att jag bara har legat hemma resten av tiden och sovit. Nu börjar jag bli bättre, bara hosta och smärta i rygg och revben som återstår. Dessutom slutade jag jobbet igår, så nu kommer jag ha tid och ork till att blogga igen!
Det är så skönt att jobbet nu är över, parkarbete var inget för mig direkt. sopa, kratta, rensa ogräg och klippa gräs osv har varit något av det tråkigaste jag någonsin gjort, men får se det från den ljusa sidan: Jag e nu "expert" på allt med parkarbete att göra och har ju fått lite pengar, även om det var en liten summa.
Efter jobbet igår gick jag ut med några av tjejerna på bio, en belöning efter att ha slutat jobbet kan man väl kalla det. Vi såg Brides Maids, en riktigt rolig film som jag rekomenderar er att se. Tror att jag satt och smilade hela filmen nästan.


En bild på mig i från jobbet, inte lätt att vara sjuk och jobba samtidigt -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0