full dag

God kväll på er! eller godnatt kanske man ska säga? har i alla fall haft fullt upp hela dagen, Direkt efter att jag ahde vaknt drog jag och mickis till flaten, för att sola och bada, dock sög ju vädret så det blev inte så mycket av det, men jag träffade på lite vänner som jag inte sätt på länge, kul kul! sedan drog vi hem och jag åkte och träffade min kära vän julia som jag inte sätt på länge! sedan åkte jag hem och myste lite med tjejerna på min altan för att sedan dra vidare till jimmy för att kolla film, mys! kom i alla fall just hem och tror jag ska börja göra mig i ordning för sängen, Angelica ligger redan helt deckad av alla mediciner hon går på och "redo för jobbet i morgon"! aja god natt på er!

Gammal bild på mig, då jag var ganska sjuk..

Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Måste bara säga att ni är två sjukt vackra och starka tjejer. Kram på er!

2011-08-03 @ 16:16:44
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0