Kvällsrunda

Så då var jag hemm från en runda runt långsjön! tror den är ca 6-7 kilometer, men sprang såklart inte hela haha det skulle jag nog aldrig orkat plus att det var grymt mörkt! sprang kanske 1,5 kilometer sen powerwalkade vi resten! sen mötte mickis pappa upp oss vid bussen och mickis körde hem! jätteduktig, vill också börja övningköra nu! Och till er som komenterar att jag inte borde springa och sånt, så är jag tillräckligt frisk för att göra det, det handlar inte om att jag vill gå ner i vikt utan bara nygga upp min kondition och muskler!:) aja hoppas jag sover bra i natt nu, man brukar ju göra det när man varit ute och gått, för natten tills idag var fan inte rolig, halvsover typ och drömmer samma mördröm om och om igen hela natten, men det är inte vanliga mardrömmar utan om och om igen får jag ryck, känns som att något trycker ner mig i sängen flera gånger i rad, vet inte vad det är? panikatacker i sömnen typ? det har hänt en gång förut, men inatt höll det på i flera timmar så fort jag började komma in i sömn. Börjar fan fundera på om jag är psykiskt störd.. haha aja ska väl hoppa in i duschen nu puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tränar du så mycket? Alltså jag tror att du aldrig kommer bli nöjd så varför försöka ens? Det är som att tatuera sig, har du gjort en så måste man göra en till?

2011-08-30 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0