lite kort så där bara

God kväll gott folk! Träningen gick bra och nu är jag hemma, Imorgon är det onsdag och en ny skoldag, börjar tidigt imorgon så ska försöka komma i säng hyffsat idag! Imorgon får datan åka med eftersom jag har håltimme innan lunch då alla andra har engelska. Så måste ju ha något att roa mig med! Skulle ju ha mejlat min behandare i torsdags om vilken tid jag skulle komma den här veckan, men det har jag helt glömt bort och hon har inte hört av sig så jag skiter i det, skönt att slippa komma dit! så jag hoppas hon gömt bort mig! aja ska hoppa in i duchen nu! pussar

Får bli en gammal bild efterom blogg.se inte vill ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0