natti

Hej på er! Kom just hem från en fika i stan med mina underbara tjejer! Dock ligger jag nu hemma med en ond mage och hosta.. Förstår inte riktigt vad som är fel. Aja i alla fall så gick det helt okej på kliniken, jag hade gått upp lite av det jag tappade, bra för dom i alla fall, någon som blir nöjd.. Annars pratade vi över en halvtimma om allt, Hon är tydligen orolig eftersom jag gått lite upp och ner de senaste månadena och att jag borde nått min målvikt för länge sen, dock är det inte långt kvar. Suck, hatar de här varför ska man nå en jävla målvikt? räcker det inte med att man gått upp typ hur mycket som helst? Själv skulle jag helst vilja väga några kilo mindre än nu, men jag vet att det inte funkar så får väl leva med det. Imorgon är det i alla fall träning, längtar verkligen
ska nog sova nu, mår inge vidare så godnatt på er!

saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du fortsätta med cheer eller ?

2011-08-10 @ 13:28:33
Postat av: Anonym

Vad är din målvikt/BMI-mål? Och vart ligger du nu?

2011-08-10 @ 16:06:14
Postat av: nicki

vilken ur gullig bild! när är den ifrån det är så svårt och se, du har skrivit saknar så ja tänkte att de kanske var från innan du blev sjuk. Men du ser ju så smal ut på bilden så ja vetinte :P och de kan ju inte ha vart början på de här året för då va du brunett, hehe :) ja som du märker ha jag inget liv som sitter och speulerar :) <3

2011-08-11 @ 19:30:43
Postat av: Anonym

spekulerar

2011-08-11 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0