some times...

Usch har ångest, Tankarna snurrar i huvudet och jag känner att jag bara vill gråta, Vill verkligen inte åka tillbaka till det där äckliga f*tt stället på torsdag, är jättenervös för hur det ska ha gått, vill verkligen inte behöva vara där mer. Åh vill verkligen att alla tankar bara ska försvinna, Varför ska det ta så lång tid för huvudet att bli friskt, kroppen går ju så mycket fortare och huvudet hänger inte med.. Önskar att tiden gick att spola tillbaka. För vill inte bli stor,Vill inte växa upp, vill inte slösa bort tid på tråkiga tankar, vill inte börja jobba och veta att jag kunde gjort så mycket mer som barn. Jag vill vara liten för alltid, så att jag kan göra allt på det sättet jag velat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0