imorgon bär det av till åland

Nu börjar jag äntligen bli klar med allt packande, eller ja det är en del grejer som fortfarande återstår.. Imorgon kommer jag åka tidigt hemmifrån. Ska vara i T-centralen redan 20 över sju, så bussen från mig går kvart i sju imorgon. Känner redan nu att det kommer vara plågsamt att stiga upp imorgon, är sjukt trött sen igår och kroppen mår fortfarande inte bra sen allt det sjuka i från Rhodos. Har haft sjukt ont i ryggen och revbenen nu i snart tre veckor och det verkar aldrig vilja ge sig.. Gör ju ont att röra sig och att ens ligga ner. Fattar inte hur länge man ska behöva stå ut med allt det onda..
nog om det, nu ska jag försöka fixa  lite till inför i morgon och sedan krypa i säng tror jag. Ni får ha det så bra nu i veckan! pussar


Underbara tjejer jag ska åka med, så kommer nog bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0