Första dagen avklarad!

Äntligen hemma från skolan, första dagen och den började väl inge vidare. Direkt när vi träffat klassen kändes de som om jag aldrig skulle trivas, inte direkt de typ av folk jag umgås med eller vad man ska säga.. men efter dagen nu så känns det mycket bättre, Träffade en tjej som går samma linje som mig men med en annan inriktning, så vi kommer bara ha vissa lektioner tillsammans, men hon var i alla fall jätte gullig och trevlig! och vi hade mycket gemensamt. Så nu känns det mycket bättre! aja är helt slut så ska lägga mig på soffan! pussar!




Kommentarer
Postat av: johann

Måste du gå om? Vilken linje har du valt ? :-)

2011-08-18 @ 17:17:04
Postat av: Anonym

det blir alltid lättare när man lärt känna det nya bättre. Man kan tänka gud vilka nördar eller vafan har jag hamnat men sen om en månad så kommrr du ha lärt känna de bättre och då kan du ha ändrat uppfattning om dem :)

2011-08-18 @ 19:26:23
Postat av: frida

Vilken linje går du i? :) ps. Gud vad vacker du är, skulle döda för ditt utseende! Och bägge två är jätte starka! Kämpa! är själv inlagd just nu :(<3

2011-08-18 @ 19:35:55
URL: http://cannelle.blogg.se/
Postat av: rebeccastips, allt ifrån sex till mode

SVARA GÄRNA PÅ MIN FRÅGA PÅ BLOGGEN!

REBECCASTIPS.DEVOTE.SE

2011-08-18 @ 20:16:16
URL: http://rebeccastips.devote.se
Postat av: Emma

äh vi kommer på måndag då är det lugnt ;)

2011-08-18 @ 21:37:52
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0