jacuzzi med bubbel efter en inte så lyckad brännbollsmatch

Idag har varit en rätt så rolig dag, vi har nämligen haft brännbollstunering hela skolan. Jag tror våran klass kom sist av alla klasserna nästan, men eftersom vi har blivit en ny liten klass så var vi bara 10 som spelade, mot andra klasser som var minst dubbelt så många, så får väl skylla på det haha. Egentligen berodde nog förlusterna på att ingen i vårat lag var speciellt bra på att träffa bollen med brännbollsracket.. men humöret höll jag uppe i alla fall. Ja satt i stället och peppade min gamla klass, som såklart tog hem bokalen och första platsen! :)

nu på kvällen har jag och familjen tagit vårt första dopp i våran nya jacuzzi, vilket var jätte härligt! inte nog med att det var bubblor i jacuzzin, utan det bjöds även på bubbel att dricka också. Det passade riktigt bra i det varma vattnet.

Några bilder från idag på vinnarklassen.







Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul med jacuzzi! :D har ni någon bild på det! :) mysigt!!!

2011-08-24 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0