måste hitta motivationen igen

Dagen idag har varit lång och tråkig! långa lektioner på 2,5 timmar i både fysik och kemi och där i mellan matte. Vi har fått sjukt mycket plugg nu också, så ledig blir man väl inte förens nästa år antar jag.. kvällen har inte heller varit bättre, jag har suttit i två timmar och letat efter något intressant att skriva om, men det slutatde med att sidan var lika tom som innan.. Är så irreterad på mig själv över att jag helt har tappat motivationen till allt just nu. Förut hade jag lätt för att plugga, kunde till och med tycka det var kul. Men nu så hatar jag det, jag vet aldrig hur jag ska skriva något och jag orkar inte plugga lika mycket för att jag tycker det är så tråkigt. Jag vet helt ärligt inte om jag kommer att klara det här året i skolan. Det känns bara som att allt är så jobbigt just nu.. Hur får man tillbaka motivationen igen? och hur hittar man tillbaka till sig själv? Är så ofokuserad på allt som händer just nu, jag får helt enkelt hoppas på att fokusen kommer tillbaka igen. Det slutade i att jag la mig i jacuzzin helt själv, jag låg och tänkte för mig själv i tystnaden och det var riktigt skönt! Det fick mig faktiskt på lite bättre humör och all ångest över hur jag ska klara skolan försvann för ett tag.

Den enda bilden jag har från idag är i från restaurangen där jag åt sushi idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0