Mandokliniken

Godmorgon allihopa! har precis fixat mig lite snabbt, lite makeup och plattat håret ni vet! nothing special. Är grymt trött men ska i alla fall börja knata till bussen. Ska till världens mest hatade ställe på jorden, nämligen kliniken. Jag hoppas att det har gått bra, har lyckats gått upp lite av de jag tappade i alla fall! Har annars känt mig nere och gråtfärdig nästan varje dag i typ tre veckor, vet inte varför och det kan komma när som helst på dagen, usch ångest skulle fan kunna döda.. aja måste rulla nu, hörs puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gör du inte vad du kan så slippper du kliniken sen? Ni är ju inte sjuka nu? Sedan blir det bättre av att du klagar, det blir snarare värre...

2011-12-01 @ 09:23:41
Postat av: Cecilia

Angelica & Sophie klagar inte mycket, dessutom får de skriva exakt vad de känner för! Du måste ju inte läsa deras blogg!

2011-12-01 @ 15:59:30
Postat av: :D

jag går åxå på mando i huddinge! går du på dagvården?

2012-01-09 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0