smile because you wont to, not because you have to

Godmorgom på er, hoppas ni sovit bra! Idag är det ingen skola för min del. Jag är ledig hela dagen, men börjar dock jobba klockan fyra så helt ledig är man inte. Är uppe tidigt också eftersom jag ska till läkaren och kolla mina lungor igen. De ska bara lyssna på dem för att höra om de låter konstiga eller så. Jag hoppa lungimflammationen är borta, men är inte helt säker eftersom det fortfarande rasslar när jag andas ibland, men det kanske kommer i från halsen och inte lungorna.
Gårkvällen spenderades med Joakim, Mysigt mysigt! han sov även kvar här. Det är alltid trevligt med lite sällskap!



Kommentarer
Postat av: Sara

Är de din kille eller är ni på G? För fan svara nångång då när man frågar något....

2011-12-08 @ 11:44:26
Postat av: hejsanhoppsan lillebror

haha sara...

2011-12-08 @ 17:22:33
URL: http://barnkalas.devote.se
Postat av: mickis bäst i världen

hahahahahahahaha, anki undra vem ;)

2011-12-08 @ 17:51:02
Postat av: Emma

Hur gammal är han?:)

2011-12-15 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0