Den 23 december

Just nu sitter en morgonpigg Angelica i soffan. Det är inte likt mig tt gå upp klockan nio på en helg, men nu är jag i alla fall upp och det är väl lika bra det. Det är julafton imorgon och detär tusen saker som ska fixas. Städa och baka massor av julgodis är vad jag och sophie kommer syssla med hela dagen! Klä granen ska vi gör ikväll också, det är en tradition varje dag innan julafton. Det är lite stressigt med allt, men det är ju faktiskt julfton redan imorgon!
allt har gjorts lite i sista sekund nu inför jul, eftersom det vart så mycket i skolan. Plugg hit och dit.. Men igår hde vi julavslutning och är nu ledeig två och en halv vecka. Ska bli skönt att få slappna av lite och vila ut innan det nya året startar. Våran avslutning bestod utav fika och pyssel, jag vet att vi går i fjärde klass längre, men det var lite roligt endå. En kopp kaffe och två kort lyckades jag åstakomma under tiden.
 

En bild från igår när några i klassen gjorde ett pepparkakshus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0