vit jul?

God kväll på er gott folk! har haft en väldigt chill dag måste jag säga, satt kvar i skolan en stund och gjorde klar designen.. orkar inte visa er det idag, känns som om bloggen bara blir full med massa tråkiga bilder, eller är sånt också kul att kolla på i vår blogg? aja efter skolan har jag bara tagit det lugnt kom hem lagom till middagen och sen dess har tiden bara flytit på, hade tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll, men kom just på att jag är ledig imorgon, så varför göra det?:), skulle igentligen till kliniken imorgon men lyckades skuta upp det, skönt! ska i alla fall sätta på en rulle och sen får vi se hur det blir med sömn. Puss och godnatt på er!


Så här såg det ut utanför mitt hus imorse! kanske blir en vit jul ändå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0