dream

Något jag under de senaste dagarna väldigt mycket kollat på är att åka och jobba som volontär, det verkar så jävla roligt! som volontär åker man till något fattiget land i typ afrika och jobba på kanske ett barnhem där för att hjälpa till, man kan så klart åka som massa olika saker, inom medicin, jornalistik osv, det finns ett speciellt program för ungdomar mellan 16-19 år då man kan åka som volontär i två veckor, har kollat rätt mycket på det och funderar på att kanske göra det i sommar bara som en kul grej sådär, åka ner och hjälpa fattiga barn. ända sen jag var liten har jag velat prova på att bo och leva fattigt och nu kanske jag kan gör det! skulle verkligen vara riktigt roligt, har ju aldrig varit i afrika för den delen häller..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle inte klara en minut

2011-02-10 @ 06:40:42
Postat av: Emma

Strunta i den kommentaren ovanför säkert bara avundsjuk. Sophie bara du ser till att bli frisk så kan du lyckas uppnå detta och allt annat ! Lycka till ;)

2011-02-10 @ 07:10:44
Postat av: Amanda

Såklart du kan uppnå de bara att fortsätta kämpa! :)

2011-02-10 @ 07:45:50
Postat av: Angelica

jag ska åka som volontär då jag gått ut gymnasiet. verkar så himla kul, men jag ska då åka dit som veterinär. jättebra att göra det innan man börjar plugga som det. :)



fast ett krav jag har på mig själv då, är att jag måste blivit frisk. annars får jag ju och kan inte åka.



2011-02-10 @ 08:46:15
URL: http://www.fluffen.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hej jag hoppas så in i helvete att du blir frisk för det är ingen rolig sjukdom, men alla kan bli friska bara dem tror på sig själv! Har Julia börjat på hd ?

2011-02-10 @ 10:22:18
Postat av: v

sophie jag tycker verkligen att du ska åka! kommer vara en upplevelse för livet och världen behöver fler volentärer

2011-02-11 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0