Gårkvällen var super

Jag och sophie har just vart på en liten promenad i det fina vädret. Man kan inte låta bli att vara glad när solen skiner!
Gårkvällen spenderades hos Linn där vi åt middag och effterrätt och jag åt av båda, var jättemätt men förträngde allt genom att vi hade det så kul. Så mättnadskännslan släppte tillslut och allt känndes jättebra! Vi spelade Med andra ord och hade det skittrevligt. Jag och Sophie var överlägsna och vann såklart stort. Men det var väl nästan tippat liksom, hehe ne nu var jag lite rolig vi hade tur helt enkelt :) Runt 12 på kvällen hämtade mickis pappa oss och vi åkte alla hem till sig.

Outfit för igår.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du är Angelica!! Fortsätt kämpa, :)

2011-02-06 @ 12:28:35
Postat av: Anonym

Har båda ni fortfarande diagnosen anorexia/bulimi? Och en till fråga, spyr ni fortfarande upp eran mat? eller när gjorde ni det senast?

kraamiz

2011-02-06 @ 15:27:25
Postat av: Anonym

Så duktig! O såå vacker! Seriöst, ni är hur söta som helst?! Har ni några tips på hur ni blir så vackra, tex hudvårdsprodukter eller nåt liknande? ;)

Kraam, och ett stort lycka till! <3

2011-02-06 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0