Många samtal oh besök idag

Idag har varit en stressad dag. först försov jag mig och vaknade när min buss skulle gå. stressade som fan och på en kvart var jag klar för att bege mig till skolan i lodiskläder, en fläta i håret och inget smink. Kände mig som veckans skönhet, eller inte..
Det vart inte så mycket plugg i skolan idag, utan dagen bestod av samtal och läkarbesök. Först var det utvecklingssamtal med mamma och min mentor, vilket faktiskt gick rätt så bra. Lite mycket frånvaro men annars såg allt rätt så bra ut. Efter det var det träff med skolsyster vilket gick bra, jag hade gått upp i vikt! vilet jag antar är positivt.
Efter det var det att bege sig av till sös för prover. Det var tydligen fortfarande blod i urinprovet, vilket jag antar var mindre positivt.. Jag undrar vad det är för fel som gör att man får röda blodkroppar i urinet och om det är farligt, jag känner ju inte av det på något sätt, så så farligt kan det ju inte vara..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du borta mycket från skolan? Blir du lätt sjuk eller har du helt enkelt inte ork? Hur lite väger du nu? Vet du vilken puls du har, vad är den lägsta puls som du har haft?

2011-02-03 @ 17:28:36
Postat av: Anonym

Vilka brukar ni festa med? Alltså liksom, känner ni dom eller är de oftasat att ni inte känner dom? Vilka åldrar är det på dom fester ni brukar gå på?

2011-02-03 @ 18:26:42
Postat av: Anonym

Angelica? Kan du inte börja skriva mer i bloggen vad du äter per dag och så? eftersom sophie följer sitt matschema, men vill veta hur det går för dig! kram :)

2011-02-03 @ 18:47:00
Postat av: Anonym

Hur kan du göra detta på egen hand?

jag menar. om jag visste att jag hade gått upp i vikt. på egen hand. genom att äta. då skulle jag omedelbart börja arbeta mer. äta less.skulle aldrig kunna kämpa anorexi på egen hand. (för närvarande i behandling) hur kan du göra det?

mår du förfärligt att veta att du gick up?(Jag är ledsen, jag sakert gor att du känner dig sämre. lita på mig. Jag är stolt över dig. visar hur stark du är. en riktig fighter!. ) Trots att alla säger att dess positiva och de är lyckliga, känner du inte som en bit av dig är dör inne.

och for du inte riktigt dålig angst och skuld?



fortsätter att arbeta, du gör bra!

2011-02-03 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0